L’ESCOLES LLUÍS PIQUER I GARCÍA LORCA VISITEN EL TORRE DE MALLA

El passat dimarts, 20 de febrer, ens van visitar el Lluís Piquer i el García Lorca, que és un centre de Mollet, però està adscrit al nostre. El seu alumnat de 6è va tenir una xerrada amb el Bilal Ibnelgady, de 1r d’ESO B, i l’Alba Pineda, de 1r A, i la Naya Gómez, de 1r C, que havien estudiat al García Lorca i al Lluís Piquer fins el curs passat i dimarts van explicar la seva experiència al nostre centre. A més, van contestar totes les preguntes que l’alumnat del Lluís Piquer i del García Lorca va voler fer i el va acompanyar pel centre en una visita en què es va veure el que feia el nostre alumnat a l’aula de música, al gimnàs, als laboratoris de biologia i geologia, i de física i química, en un dels nostres tallers i en una aula de 1r d’ESO.