L’alumnat del CFGM d’Activitats Comercials visita l’escola de consum

El passat divendres l’alumnat del Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Activitats Comercials va visitar l’escola de consum on va poder realitzar diferents tallers.

“Quines regles te el consum?”: en aquest taller, l’alumnat va reflexionar sobre els drets i deures de les persones consumidores. L’objectiu d’aquesta activitat va ser conèixer els drets i deures vinculats a l’acte de consum, així com saber quines són les eines que ofereix l’Administració per resoldre els conflictes de consum.

“Com sé què compro?”: van poder reflexionar sobre la informació que contenen les etiquetes dels productes alimentaris envasats. L’objectiu de l’activitat era conèixer i analitzar l’envàs i l’etiqueta com a fonts d’informació sobre els productes i la seva importància en el moment d’adquirir-los en funció de les necessitats de cadascú.

Per finalitzar, van realitzar el taller “La xocolata és dolça per a tothom?”: durant aquesta activitat, van reflexionar sobre el procés de producció de la xocolata per determinar si és just per a tots els col·lectius, persones i països que hi participen. L’objectiu de l’activitat va ser conèixer el recorregut del cacau i la transformació que se’n fa per analitzar els agents que intervenen en la producció i comercialització de la xocolata.

Amb aquests tallers no només van obtenir coneixements teòrics sobre el món del consum, sinó que van poder aprendre mitjançant tallers dinàmics i pràctics.

Va ser un dia emocionant ple d’aprenentatge i agraïm a tot l’alumnat el seu entusiasme i la participació activa en aquesta visita.