L’alumnat del CFGM d’Activitats Comercials visita les falles de Benicarló

En aquesta visita l’alumnat d’ACO ha pogut comprovar que per a realitzar qualsevol aparador és necessari primer tenir una idea i seguidament fer un esbós per plasmar-la, veure els colors que combinen, la mida, els materials necessaris, el lloc on es vol col·locar, la posició…Per aconseguir cridar més l’atenció d’un aparador, en aquest cas, una falla. El mateix passa amb la mascletà, on res es deixa a l’atzar i tot es posa amb un ordre, uns colors i en un temps perquè tot surti bé davant del públic. Al mateix temps, han pogut fer-se a la idea de tot el treball ocult que hi ha al darrera d’aquesta festivitat: pressupostos, nòmines, materials, proveïdors, pèrdues desconegudes…que durant els propers dies l’alumnat de primer posarà en pràctica a l’aula amb activitats emmarcades dins del Mòdul de Dinamització del punt de venda i l’alumnat de segon dins dels Mòduls de Màrqueting i Gestió de Compres.

Ha estat una oportunitat única per aprendre de primera mà les tradicions locals i compartir experiències en un entorn molt divertit i enriquidor.