L’ALUMNAT DE PRIMER D’ACTIVITATS COMERCIALS VISITA ELS COMERÇOS DE LA CIUTAT DE GRANOLLERS

Els alumnes de 1r d’Activitats Comercials han sortit avui a la ciutat de Granollers per realitzar un treball del mòdul de Dinamització del punt de venda amb l’objectiu d’analitzar el disseny i les tècniques utilitzades en els aparadors dels comerços de la ciutat aprofitant la campanya importada dels Estats Units,  el Black Friday o Divendres Negre.

Aquesta activitat els ha servit també per analitzar el visual marxandatge dels comerços i ha estat una oportunitat per contrastar els coneixements adquirits a classe.

Durant els propers dies continuaran treballant amb tota la informació recollida i seguiran aprofundint en l’aprenentatge d’aquestes matèries.