L’ALUMNAT DE GRAU MITJÀ DE GESTIÓ ADMINISTRATIVA VISITA SALERM

El passat  15 de febrer de 2023, els alumnes de  segon curs de Grau Mitjà de Gestió Administrativa van visitar   les instal·lacions de l’ empresa Salerm Cosmetics de Lliça de Vall, amb l’objectiu de conèixer, de primera mà, com funciona l’estructura empresarial d’una empresa que té presència en més de 50 països i compta amb més de 1.500 treballadors en plantilla.

Per visitar part dels 66.000 m2 de les instal·lacions que Salerm Cosmètics té a Lliça de Vall, es va programar el següents itinerari: Planta de fabricació, Laboratori, Àrea de producció i embassament, Magatzem i Oficines. A la finalització de la visita hem parlat dels perfils professionals que l’ empresa busca, a més del perfil dels alumnes en pràctiques que actualment estan formant part de la seva plantilla.  Des de l’Institut Torre de Malla, continuarem col·laborant amb les empreses més importants del Vallès Oriental per millorar la formació del nostre alumnat.