L’ALUMNAT DE GESTIÓ ADMINISTRATIVA VISITA LA FÀBRICA DE COCA COLA

El passat 29 de novembre els alumnes de Gestió administrativa de primer curs van poder gaudir de la visita a la fabrica de Coca Cola a Martorelles .
Ens van explicar la fabricació, comercialització i distribució dels productes de Coca Cola Comany. Com ofereixen als seus clients i consumidors un ampli productes de begudes de qualitat mitjançant la innovació continua.
Van poder fer un recorregut majoritàriament per les instal·lacions amb les diferents línies de producció de la fabrica , en ple funcionament, gaudint del procés de producció , embotellament i packaging en total rendiment . Ens van explicar la gestió comercial dels clients i el procés de venta i distribució.
Al acabar ens van oferir un refresc i un obsequi que els alumnes van quedar contents i agraïts . Va estar una visita enriquidora i molt interessant.