L’alumnat d’ACO visita el Port de Barcelona

L’alumnat de primer i segon del Cicle Formatiu d’Activitats Comercials, van visitar dijous 23 de setembre l´Escola Europea – Intermodal de transport, on ens van fer una xerrada i després ens van fer un recorregut en vaixell.

Aquesta sortida està emmarcada dins del mòdul professional de Tècniques de Magatzem i Gestió de Compres. També és una oportunitat per conèixer les sortides acadèmiques i els recorreguts formatius necessaris per a les diferents sortides professionals emmarcades dins del sector logístic portuari.

Vam conèixer de primera ma el funcionament del port, ens van explicar  la importància que té el comerç internacional al port de Barcelona i la logística marítima portuaria, així  com el gran moviment de creuers i el seu impacte econòmic tant al port com a la ciutat.

Durant el recorregut marítim vam veure el posicionament de les empreses més importants, la mobilitat dels contenidors i la logística aplicada al sector de l’automòvil.