La tardor ha arribat al nostre centre

Com cada any, l’entrada al nostre centre es converteix en un espai d’aprenentatge i col·laboració amb la realització del mural de la tardor.

Aquest any, l’alumnat de 4rt d’ESO juntament l’alumnat del SIEI han elaborat un gran castanyer envoltat de castanyes que, degut al vent i la pluja han anat caient.
Al caure, ens han deixat un missatge en forma de dita o poema de diferents autors i autores que han elaborat l’alumnat de 4t d’ESO des de la matèria de Llengua catalana i Literatura.
Per part seva, l’alumnat del SIEI, ha elaborat, pintat i penjat tota la resta d’elements que conformen el mural amb gran habilitat, paciència i atenció.
De manera que solament ens queda desitjar-vos una molt bona tardor!
Per cert, quan hi passeu per davant, no us oblideu de parar-vos un moment a llegir les diferents dites i poemes!