JORNADA DE VAGA GENERAL DEL 18 D’OCTUBRE DE 2019

De cara a la jornada de vaga de demà, 18 d’octubre de 2019, volem informar a totes les famílies del compromís del Torre de Malla per realitzar els serveis mínims estipulats pel Departament d’Educació, que consisteixen en la presència d’un representant de l’equip directiu només per als centres de secundària, tinguin la grandària que tinguin. Així doncs, el centre romandrà obert durant tota la jornada lectiva, però segurament no es podrà atendre correctament a l’alumnat assistent per les absències bé del professorat vaguista o bé del professorat que, sense secundar la vaga, no pugui arribar al municipi pel tancament de totes les vies d’accés. Almenys un representant de la direcció, que viu a Parets, sí hi serà, però depenent de com es desenvolupin els esdeveniments demà, potser ell sol no podrà atendre a tot l’alumnat d’ESO.

Agraïm molt la comprensió i col·laboració de totes les famílies i sentim les molèsties que aquestes circumstàncies els puguin causar.

Jesús Paniego