FI DE CURS

Divendres 19 de juny l’alumnat va acomiadar el curs amb una jornada esportiva al pati de l’institut.

Abans de marxar, vam gaudir d’un esmorzar gentilesa de l’AMPA.

Molt bon estiu a tothom!!!

 

Desplaça cap amunt
Ves al contingut