Exposició dels treballs de Visual i plàstica

El alumnes segueixen treballant diferents tècniques en l’àrea de visual i plàstica i a diferents cursos.

Punteig: activitat realitzada pels alumnes de 1r de l’ESO. El punt com a generador d’imatge.

Treballant les paral·leles: activitat realitzada pels alumnes de 1r de l’ESO que, partint d’un dibuix a línia, que han de pintar utilitzant només rectes paral·leles. Exercici per practicar amb l’escaire i cartabó.

La il·lustració científica: activitat realitzada pels alumnes de 4t de l’ESO. A partir de l’observació d’un element natural, i l’estudi de la llum, l’alumne treballa amb la tècnica de l’aquarel·la.

Treballant amb la taca: Activitat realitzada pels alumnes de 3r de l’ESO. Els alumnes  han de realitzar una figura reconeixible, partint de la relació fons figura. La silueta ha de donar prou informació per reconèixer la forma.