Comença una nova aventura europea!
Aquesta setmana, 6 alumnes de Cicles Formatius de Grau Mitjà i 3 del Cicle Formatiu de Grau Superior inicien una enriquidora experiència de mobilitat internacional realitzant les seves pràctiques en empreses estrangeres.
Durant les properes setmanes, tindran l’oportunitat de posar en pràctica els coneixements adquirits, desenvolupar noves competències professionals i personals, i conèixer altres cultures i formes de treball en tres destinacions europees: Zagreb (Croàcia), Ivrea (Itàlia) i Sedlčany (República Txeca).
Aquesta experiència representa una oportunitat única de creixement, aprenentatge i obertura al món, que sens dubte contribuirà al seu desenvolupament acadèmic i professional.
Els desitgem molta sort en aquesta aventura i que gaudeixin al màxim d’aquesta experiència internacional!



