Electricitat, so i experiències!

El passat 17 i 24 de març, el nostre alumnat de 2n d’ESO, va visitar el Cosmocaixa a Barcelona.

Durant la visita programada pel departament de ciències i tecnologia del nostre centre, vam visitar les exposicions permanents i realitzar dos tallers:

-Viu l’electricitat.

L’alumnat, per mitjà de diferents experiments va descobrir com es genera, comporta i transmet l’electricitat, conformada per un flux d’electrons en moviment. Una forma d’energia que, sens dubte, ha resultat essencial per al progrés de la nostra espècie.

-So i acústica.

Durant aquest taller, l’alumnat va viure d’una manera vivencial com es comporta el so i quines són les seves característiques, gràcies a diferents activitats, aparells de mesura i instruments musicals.

Vam tenir la oportunitat de gaudir d’un dia molt complert on vam poder viure noves experiències relaciones amb la ciència i la tecnologia.

Fins la propera!

VÍDEO VISITA