L’alumnat de 1r ESO ha participat d’una nova edició del Divertillengua amb les escoles de primària del municipi ajudats per l’alumnat de 3r i 4t del nostre institut.
Han gaudit molt durant el matí jugant a jocs en equip!”
L’alumnat de 1r ESO ha participat d’una nova edició del Divertillengua amb les escoles de primària del municipi ajudats per l’alumnat de 3r i 4t del nostre institut.
Han gaudit molt durant el matí jugant a jocs en equip!”
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress