COMENCEN LES ACTIVITATS DE PATI!

Aquest dilluns 28 de novembre, s’han iniciat les activitats de pati adreçades a l’alumnat de tota l’ESO, des de 1r fins a 4t!

Hi ha organitzades una lliga de futbol, una lliga de bàsquet, i activitats de lleure diverses. Aquestes últimes són activitats lúdiques pensades per jugar i gaudir d’una bona estona amb els companys i companyes durant l’hora d’esbarjo.

L’objectiu principal de totes les activitats és la sana participació en una competició sense oblidar en cap moment els valors del centre. Així doncs, l’alumna haurà d’aprendre a perdre i a guanyar amb esportivitat i a jugar contra adversaris i no a lluitar contra enemics, als quals s’ha de tractar amb un respecte que demostraran tots els participants en començar i acabar cada competició. S’ha recordat a tots els participants que si no donen la mà als adversaris, no podran jugar aquell dia o en dies posteriors perquè es serà molt estricte amb l’exigència del bon companyerisme fins i tot competint durament.

L’alumnat que ha decidit apuntar-s’hi va assistir divendres 25 de novembre a una reunió al gimnàs de l’institut, on la direcció del centre va recordar a tot l’alumnat que tots ells i elles han de buscar l’honor i la glòria de ser els guanyadors sense recórrer a pràctiques poc esportives, que seran sancionades immediatament..

Ànim, campions i campiones!