DIA INTERNACIONAL DE LA DONA – AULA D’ACOLLIDA

En motiu de la commemoració del Dia Internacional de la Dona, els alumnes de l’Aula d’Acollida de l’institut han estat treballant el poema “Cançó de fer camí”, de la reconeguda autora catalana, però també activista política, cultural i feminista Maria-Mercè Marçal (1952-1998).

La  setmana prèvia al 8 de març, els alumnes han realitzat un gran mural amb el citat poema que restarà penjat a la porta d’entrada de l’Aula d’Acollida, durant aquesta setmana, que us animem a que passeu a llegir-lo!

Un cop finalitzat aquest mural, els alumnes, en parelles, han après una estrofa del poema que, finalment ahir, el Dia Internacional de la Dona, van recitar conjuntament a l’entrada de l’institut, on l’alumnat del SIEI va assistir a veure’ls.

Compartim amb vosaltres el vídeo que recull el moment tan especial per nosaltres i que, esperem, us agradi.

Feliç Dia Internacional de la Dona a tots i a totes!