COMUNICAT A LES FAMÍLIES DAVANT DE LA CONVOCATÒRIA DE VAGA DEL 21 DE FEBRER

Davant de la jornada de vaga general de demà, 21 de febrer de 2019, convocada per l’organització sindical Intersindical CSC, que poden secundar tots els treballadors del nostre institut, volem informar a les famílies que el professorat no vaguista farà classe ordinària i que en cas que un professor faci vaga, els seus alumnes seran supervisats per personal de guàrdies i de suport, però sense fer tasca lectiva. Com que no sabem tampoc quin serà l’estat del trànsit demà, tampoc no podem assegurar que tot el professorat no vaguista pugui arribar al lloc de treball, però el centre romandrà obert, tot i no poder garantir l’adequada atenció a tots els alumnes que vinguin a classe ni assegurar que es faran totes les activitats docents previstes per a aquest dia. Per últim, com que és una vaga de treballadors, durant aquest dia no es farà cap comunicat d’absència d’alumnes.

Jesús Paniego