CATALUNYA ÉS CASA NOSTRA

L’alumnat de l’Aula d’Acollida, en el marc del projecte realitzat al llarg del segon trimestre: CATALUNYA ÉS CASA NOSTRA, ha realitzat una excursió per el meravellós l’entorn natural de Gallecs, que tenim just al costat de l’institut.

El projecte CATALUNYA ÉS CASA NOSTRA ha consistit en que els alumnes, en parelles o petits grups de tres, han fet un recull de les coses que saben de Catalunya, així com han expressat el que més els hi agrada, el que menys, així com els llocs de Catalunya que els hi agradaria visitar. Un cop decidits aquests, cada grup ha fet un breu treball d’investigació sobre el lloc escollit. Aquest han estat: el Cosmocaixa, el Tibidabo, Gallecs i la platja de Mataró.
Finalment els alumnes han preparat una presentació de cada lloc davant de la resta de companys que, un cop finalitzades totes les presentacions, han votat la que més els hi ha agradat.
La opció més votada va ser el Tibidabo, però degut a que aquest actualment es troba tancat, hem visitat la segona opció més votada, essent aquesta Gallecs.
Ens ho hem passat molt bé, tan fent el projecte com a l’excursió!!