ACTIVITATS ESPORTIVES AL PATI

El passat 10 d’octubre, l’alumnat de l’ESO que va decidir apuntar-se a les lligues esportives que es faran durant l’hora del pati, va assistir a una reunió al gimnàs de l’institut, on la direcció del centre va recordar a tot l’alumnat que tots ells i elles han de buscar l’honor i la glòria de ser els guanyadors sense recórrer a pràctiques poc esportives, que seran sancionades immediatament..

Hi ha organitzades una lliga de futbol, una lliga de bàsquet, una de voleibol i una de handbol.

L’objectiu principal de totes les activitats és la sana participació en una competició sense oblidar en cap moment els valors del centre. Així doncs, l’alumna haurà d’aprendre a perdre i a guanyar amb esportivitat i a jugar contra adversaris i no a lluitar contra enemics, als quals s’ha de tractar amb un respecte que demostraran tots els participants en començar i acabar cada competició. Durant la reunió, s’ha recordat a tots els participants que si no donen la mà als adversaris, no podran jugar aquell dia o en dies posteriors perquè es serà molt estricte amb l’exigència del bon companyerisme fins i tot competint durament.

Ànim, campions i campiones!