ACTIVITATS DE CARNESTOLTES 2019

Aquest divendres, 1 de març, celebrem el Carnestoltes sobre països i civilitzacions del món seguint aquest horari d’activitats que comença a les 9h i acaba a les 13,30h:

ESO Postobligatori
9h a 11h: preparació de la comparsa a classe. Els grups-classe que no volen participar al certamen, 3r B, 3r C i 4t C, fan classe ordinària. Jornada lectiva ordinària fins a les 11h per als alumnes que no participen a l’esquiada.
11h a 11,30h: esbarjo.
11,30h a 11,45h: últims retocs a les disfresses. Es deixen les aules tan recollides com es pugui. A causa de l’alt nombre d’alumnes de 1r de batxillerat participant a l’esquiada, es suspenen les classes per a aquest curs.

11,45h a 13,15h: certamen de Carnestoltes al gimnàs. A partir de les 11h, els alumnes es poden afegir a la festa de Carnestoltes.
13,15h a 13,30h: recollida del centre i final d’activitats.

Volem aprofitar l’avinentesa per recordar-vos que aquest dilluns 4 de març el centre roman tancat per la festa de Carnestoltes.

Parets del Vallès
Institut Torre de Malla