Xerrades sobre els refugiats i “com els mitjans de comunicació ens expliquen les guerres”.

Aquest passat divendres 17 de febrer els nostres alumnes de 3r d’ESO i 1r de Batxillerat i Cicles Formatius han assistit respectivament a les xerrades sobre la problemàtica dels refugiats i com els mitjans de comunicació ens han explicat els conflictes més significatius de les darreres dècades. Les conferències han estat una cloenda a la celebració del dia de la Pau i a la feina realitzada durant tot un trimestre pels alumnes de C. Socials de 3r d’ESO. Amb aquestes xerrades volem fomentar el desenvolupament de l’esperit crític en el nostre alumnat així com conscienciar a l’alumnat de la realitat que els envolta. A partir de les vivències en primera persona d’un fotoperiodista de l’Associació de fotoperiodistes de Barcelona, hem pogut conèixer alguns dels aspectes més significatius del diferents conflictes i realitats dels darrers anys, molts d’ells “invisibles” en el dia a dia informatiu.
xerrades-refugiats