Beques d’anglès Cambridge School per al curs 18-19

18 joves de tota la comarca han rebut oficialment les beques d’anglès Cambridge School per al curs 18-19. Aquests alumnes de 4t d’ESO han estat escollits un de cada  institut de les 9 poblacions del Vallès Oriental on Cambridge School hi té escoles d’idiomes.

Es tracta de la segona edició de beques d’anglès de Cambridge School, després de l’èxit de l’any passat, en què 18 alumnes també van ser becats. “Aquest primer any de beques ha estat una experiència molt positiva tant per als alumnes com per a nosaltres i estem molt decidits a seguir endavant per poder continuar ajudant a alumnes que tenen molta motivació i capacitats per preparar-se per al seu futur”, són les paraules de Sarah Edge, directora general de Cambridge School.

L’Ariadna García va ser l’alumna escollida del nostre centre. Moltes felicitats!

Vegeu la notícia sencera aquí