Xerrades a l’Escola Natura

Els alumnes de 1r d’ESO han participat en l’activitat d’astronomia  “Viatge pel Sistema Solar en 3D” a l’Escola de Natura de Parets del Vallès. L’astrònom Joan Pujol ha parlat, entre moltes coses, de l’ origen del sistema Solar, de forats negres, de futures missions a l’espai i al final han pogut gaudir d’unes imatges en 3D. Un cop fora i a través d’un telescopi especial, han pogut observar directament el Sol i veure de quin color és.

En acabar l’activitat, la Silvia els ha fet saber la importància del reciclatge i reduir al màxim els residus que poguem generar. Ha obsequiat a tots els alumnes amb un envolcall reutilitzable pels entrepans d’escola.

I no s’acaba aquí tot, el darrer grup va poder gaudir de les explicacions sobre serps que en Daniel Fernández, director del GRENP, va fer als alumnes.