Autorització per al procediment de gestió de casos i contactes de la COVID-19 als centres educatius

Generalitat de Catalunya

Departament d’Educació

INS Torre de Malla

Benvolgudes famílies,

Us adjuntem l’autorització del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, que avui s’ha lliurat a tot l’alumnat del nostre institut i que us demanem que ens torneu emplenada i signada demà mateix, dimarts 22 de setembre. Com podeu veure a l’autorització, els majors de 16 anys autoritzen ells mateixos.

A més, aprofitem per agrair la vostra col·laboració en una setmana en què la prioritat ha estat testar el pla de mobilitat de l’institut i, sobretot, les entrades i sortides del nostre alumnat.

També us volem recordar que si porteu el vostre fill a l’ambulatori i el metge decideix fer-li una PCR, informeu el més aviat a l’institut per tal que, des de consergeria, s’informi a direcció i es faci el seguiment del cas des de tutoria.

Atentament,

Jesús Paniego