Divendres 19 de juny l’alumnat va acomiadar el curs amb una jornada esportiva al pati de l’institut.
Abans de marxar, vam gaudir d’un esmorzar gentilesa de l’AMPA.
Molt bon estiu a tothom!!!
Divendres 19 de juny l’alumnat va acomiadar el curs amb una jornada esportiva al pati de l’institut.
Abans de marxar, vam gaudir d’un esmorzar gentilesa de l’AMPA.
Molt bon estiu a tothom!!!
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress