L’alumnat de 2n d’ESO va realitzar l’activitat de la història del cinema al museu de Girona, tema del Treball de síntesi. Van poder aprofundir més i experimentar de primera mà amb tot el que envolta a aquest món.
L’alumnat de 2n d’ESO va realitzar l’activitat de la història del cinema al museu de Girona, tema del Treball de síntesi. Van poder aprofundir més i experimentar de primera mà amb tot el que envolta a aquest món.
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress