DIVERTILLENGUA

L’alumnat de 1r ESO ha participat d’una nova edició del Divertillengua amb les escoles de primària del municipi ajudats per l’alumnat de 3r i 4t del nostre institut.

Han gaudit molt durant el matí jugant a jocs en equip!”

Desplaça cap amunt
Ves al contingut