Comunicat de vaga

Diferents sindicats d’estudiants han convocat una vaga d’estudiants per a demà dia 9 de maig per reivindicar una reducció en les taxes universitàries.

Tal i com es va aprovar en acord al Consell Escolar, l’alumnat ha de manifestar de forma col·lectiva la seva voluntat d’adherir-se a una vaga 48 hores abans de la jornada.

La direcció d’aquest centre ha rebut comunicacions de part d’alguns grups de la seva voluntat d’adherir-se a aquesta aturada. Per part del centre, les classes i totes les activitats programades es desenvoluparan amb normalitat, i les famílies de l’alumnat que no hi assisteixi haurà de justificar la seva absència.

Un cop més, els recordem que el dret a vaga és un dret social que no ha de ser considerat una jornada festiva: els demanem que reflexionin amb els seus fills sobre els motius d’aquesta movilització i valorin si s’hi han d’adherir o no a aquesta aturada estudiantil.