Francès 2016-17 – Notícies I

VISITA “SUR LE PAS DE CERDÀ”

El dia 16 de desembre els/les alumnes de 3r i de 4t d’ESO de la matèria de Llengua Francesa i els/les de 1r i de 2n de Batxibac van assistir a una visita guiada en francès per la Barcelona de Cerdà. Van practicar l’idioma en un context diferent al de l’aula il.lustrats/des per les explicacions d’una urbanista francesa.

LLIURAMENT DELS DIPLOMES DELF 2016

L’alumnat del nostre centre va rebre el dia 13 de desembre el DELF, diploma oficial de llengua francesa atorgat pel Ministère de l’Éducation Nationale, de la mà de la directora de l’Institut Français de Barcelona.

I JORNADA BATXIBAC (UB)

El dia 16 de novembre l’alumnat de 1r i de 2n curs de Batxibac va assistir a la I Jornada Batxibac de la UB que va tenir lloc a l’Edifici Central ubicat a la Plaça Universitat de Barcelona amb l’objectiu de realitzar tallers de Literatura Francesa sobre els autors Tournier i Cendrars. En finalitzar, l’alumnat va rebre un certificat d’assistència.

CAMPUS FRANCE 2016

L’alumnat de 1r i de 2n de Batxibac va assistir la tarda del dia 23 de novembre a la Jornada informativa sobre els estudis universitaris a França o Campus France que va tenir lloc al Lycée Français de Barcelona. L’objectiu era rebre informació de primera mà de diferents universitats franceses, suïsses i quebequeses.