Tancament del programa Entrejoves

Un centenar de joves estudiants de centres de secundària de l’Hospitalet  van participar en la cloenda del programa Entrejoves realitzat durant aquest curs escolar. Quinze alumnes del Torras i Bages han participat també en aquest projecte.

Aquest curs, es van constituir diferents àmbits de treball:

-Espai Filmmakers, curtmetratge.
-Espai Gènere, vídeo amb les accions i activitats formatives.
-Espai Esportiu, vídeo amb les activitats i amb l’experiència de voluntariat.
-Espai Musical, videoclip i actuació.

A l’inici del curs, els estudiants, de 13 a 17 anys, van participar a unes jornades formatives per capacitar-los per generar fluxos d’informació entre el jovent, dinamitzar activitats i ser referents per als seus companys. A més, han rebut formació en àmbits específics com ara l’oratòria, la mediació o el lideratge per poder aplicar posteriorment els seus coneixements i transmetre’ls als seus companys i companyes.

Podeu veure el reportatge de  L’Informatiu de Televisió de l’Hospitalet clicant la foto.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *