Informació sobre la vaga del 21 de febrer

Benvolgudes famílies,

L’organització sindical ha convocat una jornada de vaga general en tot l’àmbit territorial de Catalunya, que afecta tots els treballadors i treballadores assalariats, funcionaris públics, personal estatutari i altre personal administratiu, de tots els sectors productius i de serveis (incloent totes les administracions públiques, estatals, autonòmiques i locals de Catalunya) per al dia 21 de febrer de 2019 de 00.00 a 24.00 hores.

Els representants de l’alumnat dels diferents grups (de 3r d’ESO a 2n BTX) han comunicat a la Direcció la seva intenció de sumar-se a la convocatòria.

Us recordem que el protocol en cas de vaga d’alumnat és el següent:

• Segons la llei d’Educació, l’alumnat de 1r i 2n d’ESO no es pot acollir a la vaga. De 3r d’ESO a 2n Batxillerat, l’alumnat que decideixi exercir el seu dret de vaga:
  • Haurà de portar un justificant de vaga signat per la família, ja que com qualsevol altra absència s’ha de justificar. Aquest justificant s’haurà de lliurar el dia següent al tutor/a.
  • L’alumnat que estigui al centre i vulgui sortir només ho podrà fer a les hores de l’esbarjo amb el carnet corresponent.

Atentament,

L’equip directiu de l’Institut Torras i Bages