El Projecte CAS a Televisió de l’Hospitalet

Televisió de l’Hospitalet va venir dimarts a fer un reportatge sobre el projecte CAS. El projecte CAS (Comunitat, aprenentatge i servei) ha començat aquest curs amb la voluntat de crear un espai educatiu que fomenti la cohesió social i el sentiment de pertinença al centre com a alternativa a les sancions tradicionals per l’absentisme i els comportaments no adequats al centre. Dirigits pel professor Juan Carlos Moreno i altres professors totalment voluntaris, l’alumnat implicat treballa fent feines per a la comunitat: es netegen i reparen espais, s’està redistribuint la biblioteca per tal que pugui ser un espai més acollidor… Tots plegats fan molt bona feina i fins i tot hi ha alumnes que s’ofereixen a venir voluntàriament.