Comença el curs 2019-2020

Dijous dia 12 comencem les classes del curs 2019-2020. Des del dia 1 l’institut ja és obert i treballant de valent: el professorat preparant el curs i planificant activitats; a secretaria, fent noves matrícules;  i la cooperativa entregant els nous llibres.

Enguany el primer dia es faran les presentacions del curs per nivells en horari esglaonat (podeu consultar-lo al Calendari). A la sala d’actes es donarà la benvinguda a l’alumnat i cadascú marxarà a classe amb els seus respectius tutors o tutores, que els donaran els horaris. Després, començaran les classes segons l’horari habitual, amb sortida a les 15 hores.

Benvinguts i benvingudes tots i totes, alumnes i familiars, especialment aquells que us uniu aquest curs a la família del Torras.

Molt bon curs a tothom!