25 de Novembre – “ Dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones ”,

Avui 25 de Novembre  Dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones ”, alumnes i professors/es del nostre centre hem volgut sumar-nos a part dels actes programats per l’Ajuntament.

A les 12 hores hem participat, a la plaça de l’Ajuntament, de la lectura del manifest a càrrec de dones de diferents entitats i col·lectius del municipi. Tot seguit hem fet un minut de silenci i posteriorment un grup d’alumnes de 3r i 4t han presentat una Performance sobre violència masclista que havien preparat,sota la direcció de Les Frites (Companyia de teatre feminista), com una activitat més proposta per part  de la Regidoria d’igualtat de l’Ajuntament.

Avui i cada dia, des de l’Institu de Torrelles:

Podeu clicar a la imatge per veure el vídeo de la performance i algunes fotografies