TALLER EMOCIONAL 1r ESO LA GRANJA

Benvolgudes famílies,

Ahir van venir 3 monitors de La Granja a fer la primera trobada amb els nostres alumnes de 1r, iniciant així el treball sobre les emocions.

La jornada va consistir en una xerrada inicial sobre emocions bàsiques i la seva intenció positiva. I una segona part on es va realitzar una dinàmica (Maniquí challenge). L’objectiu de la jornada era conèixer a l’alumnat dins del seu entorn natural i establir unes bases (alfabetització emocional), per poder parlar tots el mateix idioma i començar a construir.

A partir d’aquí s’estableix el pla d’acció de les següents excursions, que pot ser diferent per cada grup. Això dependrà de l’educador-tutor de cada grup. Pretenem que sigui una experiència individualitzada per cada grup classe en funció de les necessitats de l’alumnat i el tutor/a.

Salutacions cordials,