Taller de creació d’un còmic. A càrrec d’Òscar Sardà

Ahir, dimarts 14 de desembre, gràcies a la Biblioteca Municipal Pompeu Fabra de Torrelles i del seu director en Toni Pérez Carmona, els alumnes de 2n d’ESO del nostre institut vam poder realitzar un Taller de Creació de Còmic a càrrec de l’il·lustrador Òscar Sardà. En aquest taller van comptar amb la possibilitat d’iniciar-se en el procés creador d’una  novel·la gràfica. L’Òscar Sardà va orientar les seves passes cap a l’enginy necessari per passar de la idea a la vinyeta, amb la finalitat de què poguessin  aconseguir crear una història amb principi i final.

Amb una hora no van tenir prou, però els alumnes que vulguin podran presentar el seu còmic al concurs que es farà a la biblioteca del 20 de desembre al 20 de gener (del 2022).

Consulteu les bases del concurs.

Els treballs presentats tindran un espai on s’exposaran a la biblioteca i el còmic més votat pel jurat, obtindrà un regal.

Podeu clicar a la imatge per veure més fotos

A més a més, està previst que el proper dimarts 21 de desembre , els grups de 2n puguin fer una visita a la biblioteca per gaudir de l’Exposició sobre el personatge de còmic “Follet Oriol” de l’Òscar Sardà.