Sessions divulgatives de “La Marató 2021” dedicada a la Salut Mental

Com cada curs, el nostre centre s’hi ha sumat a la campanya de conscienciació que cada any du a terme la Marató de TV3. Aquest 2021, dedicada a la Salut Mental.

Durant el dijous 16 i divendes 17 de desembre tindrem la sort de comptar al nostre centre, tot i que de forma virtual a causa de la situació de pandèmia que estem vivint, amb l’Eva Alonso. L’Eva és psicóloga infanto-juvenil i treballa en diferents municipis del Baix Llobregat. També va treballar com a psicòloga durant la pandèmia mundial (SARS-CoV-2) en el dispositiu de gestió emocional organitzat pel SEM (Servei d’Emergències Mèdiques) de CatSalut per a la Generalitat de Catalunya.

Avui, l’Eva ha fet la xerrada als alumnes de 4t i demà farà xerrades als alumnes de 1r, 2n i 3r.

Podeu clicar a la imatge per veure més fotos