Programes de prevenció d’accidents. GAME OVER – Institut Guttmann

Avui, com portem fent els últims anys,  s’han realitzar al nostre centre per als alumnes de 4t d’ESO, les xerrades del programa GAME OVER  de la Fundació Institut Guttmann.

GAME OVER és un programa de prevenció d’accidents de trànsit que té com a objectiu sensibilitzar els joves per tal que desenvolupin comportaments responsables, adoptin actituds de prudència i prenguin les mesures de seguretat necessàries en conduir un vehicle de motor i en practicar activitats esportives o de lleure que comportin un risc.

L’encarregat , aquest curs, d’impartir les xerrades a Torrelles a estat en Xavi Romero, un noi que va patir una lesió medul·lar fa 17 anys. En Xavi ha connectat   de seguida amb alumnes i professors, que hem seguit amb molt d’interès l’explicació del seu cas particular. Ens ha emocionat, ens ha fet reflexionar i pensar molt en com la vida ens pot canviar en un segon. Ha arribat al les nostres ments i als nostres cors.

Creiem que la perspectiva de l’alumnat sobre les situacions de risc tractades, així com la dels lesionats medul·lars, s’ha modificat notablement.

Agraim al Xavi la seva visita i felicitem l’Institut Guttmann per la grandíssima tasca que duu a terme.

Si cliqueu la imatge podreu veure més fotografies