Presentació Projecte Reacciona i Visita al Cosmocaixa

Un any més els alumnes de 3r d’ESO B que cursen l’optativa de Servei Comunitari, amb el suport de l’Ajuntament de Torrelles i la Diputació de Barcelona han pogut participar en el Projecte Reacciona.

És una Activitat d’Aprenentatge i Servei on els participants han realitzat un vídeo per a l‘Associació Catalana per la Pau, que aquests faran servir per a les seves tasques de sensibilització.

El curtmetratge  ha estat escrit, dirigit, rodat, interpretat i muntat pels joves de l’INS Torrelles, de Torrelles de Llobregat dins del marc del Projecte Reacciona.

Han treballat molt i han après moltes coses relacionades amb la feina que fa l’ACPAU, de tècniques audiovisuals,etc.  Un pac molt complet!

Volem felicitar els alumnes i a l’Alba Arcos, la professora de Servei Comunitari, que ha dirigit el treball juntament amb l’Anna Carrasco, per la bona feina que han realitzat.

Ahir vam tenir l’oportunitat d’anar a l’auditori del Cosmocaixa a la presentació dels Curtmetratges duts a terme  per diferents centres i posteriorment vam aprofitar per fer una visita al museu.

Cliqueu a la imatge per veure el curtmetratge i les imatges