Pla d’Obertura de l’Institut de Torrelles de Llobregat – Juny 2020

Benvolgudes famílies,

Des del centre hem elaborat un Pla d’Obertura de l’Institut, seguint les  instruccions per a l’organització de la reobertura dels centres educatius marcades pel Departament d’Educació, segons el qual a partir del dimarts  dia 9 de Juny  (si es confirma el pas de Torrelles a fase 2) el nostre Centre tornarà a fer activitat presencial però de forma puntual a l’alumnat que ho necessiti i de forma voluntària.

Volem deixar molt clar que el  curs 2019-2020, en l’àmbit lectiu, acabarà de forma telemàtica  el 19 de Juny, continuant així el format de seguiment educatiu iniciat al març.

Tot es farà com fins ara, però a més hem establert unes hores de trobada a l’Institut per fer acompanyament i orientació de l’alumnat, però sempre amb demanda prèvia.

També hem establert uns dies i hores específics per la recollida de material i el retorn de les claus dels armariets.

Us deixem un resum de tota la informació en aquesta infografia, també podeu consultar el Pla d’Obertura.