No a la Guerra – No a la Invasió

A L’Institut de Torrelles diem NO A LA GUERRA (qualsevol guerra i en qualsevol lloc del món) I NO A LA INVASIÓ.

Ahir, els alumnes de l’optativa Mediació del nostre centre, alumnes que medien per la resolució de conflictes amb el diàleg, l’entesa i l’empatia, van llegir un manifest elaborat per l’equip directiu i part del professorat. La lectura es va realitzar amb els alumnes de segon cicle i posteriorment amb els de primer cicle, acabant en tots dos casos amb un minut de silenci en record de totes les víctimes de les guerres.

Al nostre centre ens hem posicionat, dient NO A LA VIOLÈNCIA,  ja que creiem que hi ha moltes altres vies que permeten la resolució dels conflictes.

Podeu llegir el manifest i veure els vídeos i fotografies dels actes que es van realitzar clicant a la imatge