IV JORNADES DE LA PAU I ELS DRETS HUMANS

Avui al nostre centre celebrem les IV Jornades de la Pau i els drets humans.

Durant tot el dia, i gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament i l’AMB, els nostres alumnes han fet diferents tallers i activitats.

Els alumnes de Primer cicle han pogut gaudir d’una xerrada-taller dinamitzada pel nostre professor Adam Diaz  que pertany a la plataforma ciutadana “Stop Mare Mortum”, ha fet estades en diferents camps de refugiats a Europa i hem tingut la sort de gaudir molt escoltant les seves experiències personals.

Els alumnes de 3r i 4t han participat en diferents tallers dinamitzats pel Pau Carreño, l’Anna Celda i la Meritxell Bascomte de l’àrea Metropolitana de Barcelona.

El punt final de la jornada ha estat una activitat conjunta del tot el centre dinamitzada per la Laia ,dinamitzadora de joventut de l’ajuntament, la Gemma, del Servei d’intervenció Socioeducativa, i la Sandra i el Dani que formen part d’un pla d’ocupació de l’ajuntament.

Podeu clicar la imatge per veure més fotografies.