II Jornades d’Orientació Acadèmica per l’alumnat de 3r d’ESO

Avui, davant de la incertesa que encara presenten alguns dels nostres alumnes de 3r d’ESO en la tria de les matèries de modalitat que hauran de fer el curs vinent, l’Institut, juntament amb la Gemma, la Laia i la Regina de l’Espai Jove, hem organitzat les II Jornades d’Orientació Acadèmica adreçades als alumnes de 3r, amb la intenció de poder reforçar l’orientació de cara al seu pas a 4t.

Durant les Jornades se’ls hi ha presentat el sistema educatiu amb la intenció que poguessin conèixer millor quines són les sortides quan acaben 4t d’ESO i que, d’aquesta forma, puguin donar més sentit a la tria d’optatives d’itinerari que faran a 4t.

El professorat que imparteix les matèries optatives de 4t ha fet presentacions explicant què cursaran si trien aquestes matèries el proper any.

A la jornada també han participat alumnes de l’Institut que actualment fan 4t d’ESOt i que han explicat, de primera mà, la seva experiència.

Per altra banda, també hem pogut comptar amb exalumnes que van fer 4t d’ESO al nostre centre el curs passat i que aquest curs estan fent batxillerat o cicles formatius, per explicar-nos les seves experiències en com l’elecció d’optatives els havia ajudat a definir la seva trajectòria acadèmica del futur més immediat.

Les Jornades s’han realitzat a l’ATENEU.

Si voleu veure més imatges cliqueu a sobre de la següent fotografia