Encara hi ha algú al bosc

Gràcies a la participació de l’Ajuntament de Torrelles en la campanya dels Dies Europeus de la Solidaritat Local 2021 els nostres alumnes de 4t d’ESO amb participat en la Proposta Educativa “ENCARA HI HA ALGÚ AL BOSC“.

Primer han visualitzat un audiovisual que explica com entre 25.000 i 50.000 dones, nenes i homes van ser  víctimes de violació com a estratègia de neteja ètnica durant la guerra de Bòsnia i Hercegovina, entre el 1992 i 1995.

Seguidament, s’ha iniciat un debat durant el qual l’alumnat ha pogut parlar amb la Teresa Turiera-Puigbò, directora de l’equip de rodatge del documental de Cultura i Conflicte que va seguir entre 1991 i 1997 el conflicte dels Balcans  i va guanyar el Premi de Periodisme Europeu Salvador de Madariaga.

Aquesta activitat també està encabida en les diferents propostes que realitzarem al centre aquesta setmana en el marc del 25N “Dia Internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones”.

Podeu clicar la imatge per veure més fotografia.