Els alumnes de 3r i 4t fan Pàdel al CEM Can Coll

Un curs més, els alumnes de 2n cicle de l’INS de Torrelles de Llobregat (3r i 4rt de la ESO) han pogut gaudir aquest trimestre de l’esport del Pàdel al CEM Can Coll.

Han estat dos mesos en els quals els alumnes han pogut conèixer i gaudir de primera mà d’aquest esport tan dinàmic i que està tenint tant d’èxit entre els veïns del municipi. Hem d’agrair a l’Ajuntament la seva bona predisposició a cedir-nos els espais municipals per a la realització d’activitats esportives i poder enriquir així el currículum de la matèria amb activitats i esports molt engrescadors.

De ben segur que hi tornarem!!
Pàdel 3r                                                                       Pàdel 4t
Podeu clicar les imatges per veure més fotografies.