Educació Cívica a l’Institut

El passat dilluns 24 de maig van començar les activitats d’Educació Cívica al nostre institut per part d’agents de la Policia Local del municipi.

Van ser tallers adreçats als alumnes de 2n d’ESO que tindran la segona part el proper 14 de juny i que  marquen el punt de sortida d’un treball cooperatiu de l’Institut amb la Policia Local que durà a terme el pròxim curs amb tots els alumnes de l’Institut.

Es tracta d’un Projecte d’educació viària i cívica per tal d’explicar a l’alumnat els trets bàsics tant d’educació viària i ús de vehicles VMP com de civisme i convivència.

Si voleu veure més imatges cliqueu a sobre de la següent fotografia: