Festival de Nadal a l’Ateneu!

Aquest diumenge 19 de desembre els alumnes de 4t fan les actuacions corresponents al Festival de Nadal que tant de temps porten preparant. Es farà a l’Ateneu Torrellenc (centre del poble) a les 11:30 h. Es podrà accedir a l’interior del recinte des de les 11:15h per evitar aglomeracions en els accessos. Recordem l’obligatorietat de portar la mascareta ben posada (recomanable FP2) durant el temps que duri la funció, que serà d’uns 70 minuts aproximadament. Per accedir a l’espectacle és necessari portar invitació (cada alumne disposa de dues) per tal de no sobrepassar l’aforament màxim permès. El preu de l’entrada s’abonarà just en entrar al recinte:

Majors de 12 anys:  4 euros

Menors de 12 anys: 2 euros

Esperem la màxima resposta per part de les famílies, ja que s’han esforçat molt a preparar-ho tant els alumnes com els professors de 4rt.

Us hi esperem!

L’equip directiu de l’INS Torrelles de Llobregat.