Consulta Oberta (Programa Salut i Escola)

a partir d’avui el nostre centre ja gaudeix del Projecte “CONSULTA OBERTE” que inclou el Program “Salut i Escola”. Un divendres al mes la Begoña Sánchez, infermera del CAP de Sant Vicenç dels Horts, vindrà per poder oferir el servie de  Consulta Oberta als nostres alumnes. Es tracten de consultes confidencials mitjançant les quals els alumnes poden resoldre dubtes de diferents temes relacionats amb la seva salut (consums, sexe, alimentació, emocions, conflictes, etc)

Avui la Begoña ha fet un passaclasses d’uns 5 minuts per grup per tal de poder presentar el programa a tots els alumnes i per explicar el servei.

El calendari de les atencions és el següent:

-22/02/19 – Consulta Oberta

-29/03/19 – Consulta Oberta

-26/04/19– Consulta Oberta

-24/05/19– Consulta Oberta

La Begoña estarà al centre en horari de 10 a 13 hores i estarà ubicada al Despatx de tutories del segon pis.

Els alumnes podran  accedir de manera lliure a l’hora del pati però per fer-ho en horari lectiu hauran de fer la demanda amb una mica d’antelació a Coordinació Pedagògica directament o a través de tutors/es o coordinadors/es que passaran la demanda a Coordinació Pedagògica per tal de poder crear una agenda de visites cada dia que vengui.

Per altra banda i relacionat amb el Programa Salut i Escola el nostre centre comença un Programa de Salut Mental que s’anirà implementant de forma progressiva cada any. Aquest curs començarà amb un Taller adreçat als alumnes de 1r d’ESO relacionat amb la gestió de les emocions.

-22/03/19 – Tallers 1rESO