Carnestoltes 2022

Després que el curs passat, a causa de la pandèmia, no poguéssim celebrar el dia de Carnestoltes. Aquest any, amb les mesures de seguretat i l’esforç de tota la comunitat educativa, hem pogut gaudir d’ell. L’alumnat del centre ha fet les dues primeres hores de classe normal, després, entre els patis, ha fet dues hores de jocs lúdics en els quals s’ho han passat d’allò més i, finalment, a la pista s’ha fet les actuacions dels diversos grups del centre.

Els guanyadors de les actuacions han estat, per 1r cicle el 2n A i, al 2n cicle, el 4t A i 4t B. Remarcar que gairebé tot l’alumnat ha participat amb aquestes actuacions i han tingut un comportament excel·lent tota la jornada. També agrair la participació de l’AFA, la Marta i la Pilar han sigut jurats de les actuacions. Moltes gràcies per la participació i implicació a l’alumnat, professorat i el Xavi, el nostre gran conserge.

Al següent enllaç trobareu diverses fotos i vídeos de les actuacions.

Equip directiu