Assemblea Jove – Els alumnes de l’Institut participen activament en l’organització de la Setmana Jove

El dia 11 de juny a les 17h al Casal de Joves El Club es durà a terme l’Assemblea Jove. A l’Assemblea Jove es convidaran als i les joves entre 12 i 29 anys i a aquelles entitats adreçades a joves o amb membres majoritàriament joves. Aquesta Assemblea estarà dividida en dues parts: la primera serà la votació final de les activitats de la Setmana Jove i la segona part estarà destinada a debatre temes d’interès i proposar altres serveis o accions que els i les joves vegin necessàries al municipi.

Al llarg d’aquestes dues últimes setmanes la Laia i la Regina, dinamitzadores Juvenils de l’Ajuntament, han treballat amb tots els grups d’alumnes del nostre centre dinàmiques per recollir propostes. L’objectiu ha estat  fer partícips l’alumnat de l’institut de la coorganització de la Setmana Jove i, decidir les activitats que es duran a terme.

Primerament, cada persona ha fet les seves propostes de manera individual i després per grups han treballat algunes de les propostes que han sortit al grup classe. Finalment han explicat l’activitat treballada a la resta de classe: on es faria, com serien les inscripcions, quines persones podrien participar, etc.

Des de l’Ajuntament han apostat per aquesta metodologia per què els adolescents i joves del municipi puguin ser conscients de les dificultats d’organitzar una activitat per tot el jovent del poble i per tenir, també, l’oportunitat de participar d’una manera activa i tenir veu.

La Setmana Jove, és una setmana de l’estiu, que aquest any es durà a terme del 30 d’agost al 5 de setembre, plena d’activitats adreçades a joves, principalment entre 12 i 29 anys i per això pel que des de la regidoria de joventut continuaran recollint propostes per altres vies.

Si voleu veure més imatges cliqueu a sobre de la següent fotografia,